torsdag den 27. november 2014

En brille uden glas.. Ooops

Kender i det med at man lige får lagt sine briller på bordet og så vil støvsuge stuen hurtigt? Det er alt sammen meget fint, lige indtil man får skubbet lidt til bordet hvor ens tablet i øvrigt hænger på sådan en arm/holder. Det resulterer i at tabletten falder ned på bordet, intet odiøst i det, er sket før uden der skete noget.
Nå, men der bliver støvsuget færdig og jeg får placeret mig i sofaen.. Og får så øje på mine briller, hvor det ene glas nu ligger nede på bordet i stedet for at sidde fast i brillen. Pis, Møg og rigtig mange grimme ord? Det er ikke lige nu man har lyst til at bruge penge på nye briller vel, det er jul lige om lidt.
Men heldigvis kunne et besøg ved optikeren berolige mig, for mine briller er fine hele igen og det bedste af det hele.. Det kostede GRATIS.. Tak til Louis Nielsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar