onsdag den 21. januar 2015

Sådan er mit liv

For tiden er søvn en by i Rusland og det har stået på lidt over en måned, sådan for alvor ihvertfald.

Jeg sover ganske lidt om natten, jeg får vel et par timer maximalt før jeg vågner og ikke kan falde i søvn igen. Resten af natten ser jeg serier på netflix eller på tv og så strikker jeg på et eller andet projekt.

Og hvorfor er det så jeg sover så dårligt? Min mistanke er stress, jeg har en meget lavt stresstærskel og det her ingenmandsland jeg befinder mig i pt får virkelig gang i tankemylderet. Jeg tænker meget over hvad de vil sige i det Rehabiliterende Team, det er jo min fremtid og mit liv de kontrollere 100%. Hvad hvis de siger jeg skal have et ressourceforløb? Hvad har de tænkt sig det skal bestå af, og hvor længe skal det vare? Hvor meget skal jeg så ødelægge mig selv fordi de tror de ved mere om min sygdom end lægerne som har erkendt Klippel-Feil er ukendt terræn i Danmark?
Desværre har Fredericia Kommune et rigtig dårligt ry når det kommer til at tage sig af de syge borgere, det vigtigste er økonomien, så betyder det knap så meget hvem der bliver tabt på gulvet i den proces.

Jeg kan selvfølgelig være heldig at de rent faktisk vil mig det godt, men jeg tvivler. Og det er nemmere at forvente det værste og blive glædeligt overrasket end den anden vej rundt.

Så I kan godt se at jeg har nok der tumler rundt i hovedet og jeg kan ikke finde ud af at slukke for støjen om natten, det er kun når David er hjemme i weekenderne at jeg sover bedre. Og det undre mig faktisk også,  men jeg klager ikke over at sove lidt mere end nogle timer.

I nat er planen at se videre på "Fringe" sæson 5 og så få kigget på de ærmer på min sommerbluse, så er den snart færdig også.
Lidt får jeg da ud af min søvnløshed hehe og skulle du være vågen så skriv bare

Ingen kommentarer:

Send en kommentar